Lugn fredag

Gjorde absolut inget särskilt igår alltså haha. Städade mitt rum och renbäddade vilket iofs var bra. På kvällen bjöd mamma min moster och hennes sambo på mat innan de skulle iväg på Magnus Uggla. 


Detta goda med flsäkfilé till åt vi!

Sedan kom Eric en snabbis och jag skjutsade honom till stan. Försökte se en film själv efter det men har så srt att koncentrera mig på film så blev inget av det heller. Han kom hem igen till mig runt halv tre kanske och då somnade vi ganska direkt. 

Imorse for jag till gymmet sen gjorde jag lunch till mig själv. Sen dess har jag väl inte gjort nåt förutom att ligga och stirra in i vägen. Ska strax äta middag och sen iväg till mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0