Välkomnad helg

Äntligen kom denna helg efter en rätt dryg vecka, och efterlängtad var den sannerligen! Vi bestämde oss för att göra comeback i stugan igen, så vi möttes först i fredags eftermiddag för att köpa godis på hemmakväll sen handla resten på Willys. Sedan vidare ut till stugan. Helt perfekt väder och ännu mer perfekta vänner. Mådde som aldrig förr med mat, kubb, "begravning", förberedelser för demonstrationen på lördag och annat bara allmänt mys ❤️Helt underbart.

Handling

Påväg över till ön

Precis innan middag

Agnes tröjas rygg 💕

Igår for vi in till stan för demonstrationen sedan hem. Efter maten kom Eric till mig sen åkte vi till Agnes och var med henne, Amanda och Kattis. Såg på frost bland annat annars myste vi mest bara och snackade.

Idag har inte mycket hänt. Eric åkte runt halv fyra, jag gick den längsta promenaden på länge, tränade knäet och inget mer.

Kippar efter luften hjärtat slår ett extra slag

Enda jag gjort isad är att först vakna ganska tidigt, äta frukost och sen fara till gymmet. Körde bröst och triceps, högreps som alla andra pass den här veckan. Gick fint! Det nya NW har ju tydligen öppnat idag så mycket folk var det inte på det gamla precis. Efter det for jag förbi hemmakväll för att köpa livets gåva - peanut buttercups! Ugh de är så dyra men ack så goda. Jaja.

Ikväll är det final i ESC vilket jag och brudarna givetvis måste se. Så det blir vad som händer idag.

Sänker en, sänker två, ja då springer nog resten

Idag var det då äntligen fredag. Hade en dansexamination på idrotten som var i princip oförberedd men jag tyckte vi löste det riktigt bra! Annars har dagen bestått av tacos x 2, träning och dåligt väder.

Snabb bild på mig innan jag gick till bussen

Tacooos till middag, hade fan längtat hela veckan haha.

Ignorans som skapar rasism

Just nu har vi engelska. Vi lär inte göra nåt så passar på att blogga hehe. Här kommer en trevlig bild som en liten icebreaker.

Efter detta har vi psykologi och slutar halv fyra. Då ska jag möta mamma och Kalle i stan för att kanske köpa nåt sen äta middag. Sedan ska jag hem och sen hämta ut ett paket, sen till ridskolan för cavaletti sen är torsdag slut och det blir fredaaag :D

Det går bra nu

Livet flyter på helt klart. I helgen gjorde jag den här omeletten själv av en massa rester, om den smakade bra eller inte får ni klura på själva.

I veckan har det gjorts nationella uppsats i engelska vilket kändes helt okej. Ett entrepenörskapsprov i marknadsföring som gick sådär och nu imorse ett prov på avtalsrätt i privatjuridik som kändes bra faktiskt! Hatkärlek till privatjuridik. Det har varit den absolut jobbigaste kursen i år men verkligen den mest lärorika också. Skönt att den är i princip över nu iaf.

Efter skolan väntar axlar på gymmet sen hem och inte ha något att plugga till, just ikväll iaf. Skönt.

Lugn fredag

Gjorde absolut inget särskilt igår alltså haha. Städade mitt rum och renbäddade vilket iofs var bra. På kvällen bjöd mamma min moster och hennes sambo på mat innan de skulle iväg på Magnus Uggla.

Detta goda med flsäkfilé till åt vi!

Sedan kom Eric en snabbis och jag skjutsade honom till stan. Försökte se en film själv efter det men har så srt att koncentrera mig på film så blev inget av det heller. Han kom hem igen till mig runt halv tre kanske och då somnade vi ganska direkt.

Imorse for jag till gymmet sen gjorde jag lunch till mig själv. Sen dess har jag väl inte gjort nåt förutom att ligga och stirra in i vägen. Ska strax äta middag och sen iväg till mina fina.

Valborg

Eftersom alla i hela Ö-vik var så tråkig på Valborg så fick vi tjejer ta saken i egna händer. Vi + Eric och nån mer senare var hemma hos Kattis. Som vanligt när det är bara vi så lyckas det spåra lite för mycket så har tyvärr inga lämpliga bilder, därför blir det en tråkig bild istället.

Men men, vi hade himla roligt iaf!! Världens bästa tjejer ❤️