Nu var det ju maj

Sen sist har jag mest bara haft massa tråkiga prov o.s.v. så det skippar jag att skriva om!
 
Igår var en helt awesome dag som spenderades till ca 85% med mina fina brudar. Vi möttes först på Ica i Själevad vid tio för att handla mat. Sedan bar det hem till Olivia för att göra brunch! Det blev superbra, blev typ aldrig hungrig igen efter det där haha, så typiskt oss... Vi hade bl.a. pannkakor, frukter, ägg, bröd, flingor o.s.v! Sedan vilade vi en stund för att få i oss efterrätt som är på den sista bilden...

 
 
 
 
Haha marrängsviss som jag och Olivia gjorde. Rörde ihop allt. Glassen kom dirr från frysen men efter typ en halv minut var allt ändå en jävla soppa. Men den smakade bra i.a.f!
 
Vi kollade också på Agnes söta små kaninungar, längtar tills dom blir större så man vågar ta i dom haha!
 
Sedan for jag på gymmet, hem, och sen cyklade jag till Therese för en chillkväll. Vi gick på östra, hade ett riktigt kul häng och pluggade matte. Så himla kul vi har det jämt haha, kan inte komma på någon gång vi typ suttit och surat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0