Min man

Idag har vi gjort mattenationella i fyra timmar, B, C och D-delen. Två med miniräknare och en utan. Jag tror det gick hyfsat, det var ganska kul i.a.f. för jag är typ den enda i Övik som gillar matte.
 
På eftermiddagen kom solen fram och den blev varmt igen. Passade på att jämna till min ojämna och olyckade bränna på ryggen och sova en stund. Min only man in the world kom och krävde uppmärksamhet med.
 
 
 
Alltså jag dör så söt han är ibland.
 
Sedan blev det middag (broccoligratäng <3<3<3<3<3) och efter det det sista boxningspasset innan sommaren. Hoppas på att det blir fel till hösten, så himla roligt. Dock var det det jobbigaste passet ever eftersom det var en pain in the ass att bara skriva prov idag p.g.a. träningsvärken från igår. Stolt att jag kämpade mig igenom även fast jag på riktigt trodde jag skulle dö ett tag hehe.
 
När jag kom hem var jag vrååålhungrig så åt detta, mamma hade köpt nektariner :') Åååh så himla somrigt och gott är det!
 
 
Nu ska jag kolla på barnförbjudet program och sedan förhoppningsvis sova. SLEEP TIGHT PEOPLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0