Mental förberedelse

 
Såhär fint blev det igår! Mamma blev jätteglad och vi hadee en supermysig kväll som slutade med Wallander på TV:n, äntligen är hockey-VM slut... Men goooott var det och blev positivt överraskad av Roqueforten! (Inte världens finaste twitterbild men)
 
Idag har det varit en riktigt lugn dag med det absolut sista i skolan gjort. Ingen tyska och ingen matte hade vi vilket resulterade i golunch på Subway och att sluta en timme tidigare!
 
Jag och Kattis gick på ett informationsmöte ang. triathlonet på onsdag. Är så. himla. nervös. Håller på att förbereda mig mentalt, ibland känns det som en kul grej (om än omöjligt) och ibland känns det bara omöjligt och hemskt. Mitt mål är i varje fall att ta mig igenom levande! 
 
Efter skolan checkade jag av konditionen inför onsdag. Alltså haha så himla patetiskt, man kan ju undra varför jag som nästan enbart tränat styrka de senaste 2-3 veckorna ska starta i ett triathlon för?! Det går ju liksom ut på uthållighet och kondition? Sprang 5 km i.a.f. och det var lite av en nära-döden-upplevelse. Hejjaaaaaaa... Nämen, det ska bli roligt att kunna skryta om att ha varit med :)
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Finns ju inget godare än ost och marmelad!!

Svar: sant det äger!!
seawolfer.blogg.se

2013-06-05 @ 17:37:55
URL: http://jnnfr.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0