Förbannad var ordet

Stressig dag idag. Hade planerat perfekt för att hinna träna innan jag måste vara hemma för att hjälpa mamma inför kvällen. Det spöregnade när jag for iväg till gymmet så jag var alldeles kall och blöt när jag kom fram. Vad händer då? Jo jag upptäcker att jag glömt mobilen hemma. Kan på riktigt inte, och har aldrig kunnat, träna utan musik. Höll på riktigt på att bryta ihop och lägga mig i fosterstälning eller nåt på golvet. 
 
Ja jag blev såklart svinförbannad och åkte snabbt som fan hem och tillbaka igen (har nog aldrig kört mer olagligt än som då faktiskt haha) sen använde jag ilskan till att på riktigt döda mina ben på gymmet. Haha ja det gick bra i.a.f. och ingen dog. Så typiskt bara att nåt sånt ska hända precis när det spöregnar ute och jag dessutom har ett lite tajt schema. Började t.o.m. blöda näsblod när jag kom hem! Inte OK nånstans. Nu har jag ätit, hjälpt mamma lite och andats en stund i.a.f, ilskan släpper ;)
 
 
Är nu stolt ägare till ett par lår som går ihop! :)
 
 
Varför? Jo, för att dom är rockhard, starka och dessutom har jag fått en röv som tidigare varit obefintlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0