En del av mitt hjärta

Även fast denna dag började på sämsta möjliga sätt - vakna en och en halv timme för tidigt p.g.a. helt sinnesjuk magknip och uppsats på tyska, så har den varit grym! Solen värmer så himla skönt och ja, det var väl inget mer egentligen haha.
 
Tror i.a.f. att uppsatsen gick OK. Kändes rätt okej ändå. Efter det har skolan varit mest chill. Är ju peppande att vi bara går tills onsdag!
 
Efter skolan gick jag till gymmet för att kötta ben. Var ett grymt pass, kände mig riktigt stark faktiskt och gjorde fler övningar än jag brukar. Imorrn blir det powerstrike, kommer bli askul för det var riktigt längesen nu!
 
 
Orkar inte hur falskt jag ler på bilder. Modellkarriären är helt körd kan man ju säga! Denna bild är från avslutningsdagen förra året, bara för att idag är det faktiskt en mycket bättre dag! Throwback monday eller nåt sånt :)

Kommentarer
Postat av: Normand

My relatives every time say that I am wasting my time here at
web, but I know I am getting familiarity daily by reading
such good content.

2019-01-22 @ 14:33:37
URL: http://sourceforge.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0