Cause i saw the end

Idag var en riktigt bra dag med lugn förmiddag som bestod av att lyssna på redovisningar i typ 2 timmar. Eftersom jag är klar behöver jag ju typ inte göra nåt :D Nejmen, vi har så kul på samhällslektionerna :)
 
Efter det blev det lunch och mattenationella muntliga, mitt näst sista nationella sen är jag klar med ettan... Gick väl sådär, lite konstigt var det. 
 
Orkade inte gå på dansföreställning sen så gick ner till gymmet och tränade ben. Kul var det och ont gjorde det. Tränade för första gången i mina "VS-shorts" som jag köpte i Thailand. De är ju en aning för korta för att ha in public egentligen men what to do när det är likamed drunkna i svett att träna i tights.
 
Sedan vart jag tvungen att springa upp till gallerian för att rädda Thereses dag! Tänker inte skriva vad som hade hänt, det gör man inte offentligt..;)
 
 
Skulle ju inte tacka nej till att fara tillbaka till Thailand... Drömlandet nummer ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0