Hemma men snart borta

Självklart blev jag som enda friska personen i huset smittad av alla andras förkylning. Men kände inget förrän sista dagen så har klarat mig riktigt bra!
 
Vi handlade för ca 1500 kr och ändå räckte det inte till så på måndagen tog vi båten över till fastlandet för att gå på äventyr till Strömsknallen. 
 
 
 
 
 
Annars så har vi haft trevliga middagar, mysigt kvällsfika, en massa skitsnack, bastu och oändliga mängder med choklad. 
 
 
Sen dess har det inte hänt mycket, har mest sovit och väntat på att denna dag ska komma. Fick dock en XL-munkring av pappa påväg hem från stugan! Det ägde. Lätt det bästa på hela sommaren. Nu tar den upp hela mitt rum.
 
Varför jag väntat på denna dag då, jo, reunion med tjejerna igen och sen Håkans film på bio ♥ Kattis slutar ju sin jobbperiod nu så nu är det bara att rocka så mycket som möjligt resten av sommarlovet. 
 
Först ska vi iaf träffas på King Square och äta middag sen bli det väl hemmakväll antar jag, sen bioooooo.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0