Trött

Igår var jag på stan och löppte lite nytt, en sport bh, ett träningslinne, ett vanligt linne och en ny eyeliner. Lämnade också in min klocka för den har blivit besvärlig att stänga. Mötte upp Agnes efter en timme och gick runt lite, sen for jag hem för att sedan fara på ridning på ridskolan.
 
Vi hade hoppning igår och jag hade Camaro. Kul, för jag gillar att rida honom och känner mig inte alls rädd när jag hoppar med han! Det gick riktigt bra, vi gjorde en övning som blev som en åtta på halva ridhuset för att träna lite på vägar och snabba vändningar. Sedan hoppade vi 5,5:an. Till slut låg sista hindret på strax under en meter, var helt enkelt skitläskigt högt när vi kom emot men vi klarade det, dessutom har jag aldrig hoppat över typ 75-80cm så det var kul!
 
Bild på Camaro och Amanda, som tävlar honom.
 
Idag har jag tränat bröst och axlar. Körde också ett test på 2km vilket jag återigen slog tiden på! 11:28 blev det, vill komma ner till under 10 men det är nog lång väg kvar. Men fortfarande bra med tanke på att i höstas så sprang jag det på kring 14 minuter.
 
Sen dess har det inte hänt mycket, handlat med mamma och ätit. Ikväll händer det nog inte mycket heller, ska bara chilla med mamma till Let's Dance.
 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0