Svenska nationella och andra trevligheter

Äntligen fredag! Detta har varit en bra dag, även fast jag drömde om lösgodis och vaknade och trodde det var lördag. Men vi lyssnade på en rolig föreläsning av Jon Moraeus och svenska nationella talet gick bra. Sedan hade vi samhällskunskap med Biggan vilket alltid är kul! 
 
Efter det gick jag med Ida till gymmet efter två dagars frånvaro! Var supertaggad och testade Craze innan. Smakade helt okej! Blev som en bättre effekt än av en celsius. Blev superfokuserad och ökad på vikter i tre övningar samt gjorde två extra övningar. Var ganska skakig efteråt kan jag säga! Ben var det som gällde alltså.
 
 
Har nyss käka massa mat. Jag köpte de här nya smakerna av Loka bl.a. till mig och Josse ikväll! Ska väl snart gå till henne tror jag, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0