I command you to grow!

Alltså detta är en sån underbar dag. Igen. Alltså förlåt om jag låter som en äckligt lycklig och irriterande positiv människa men livet är bara så bra just nu. Allt är bra, på riktigt, allt är bra nu. Så himla kul!!!
 
Men i varje fall, började med att jag hade mitt nya linne och jacka, hade en deeptalking förmiddag med mina underbara vänner, åt på subban med samma fina människor och fick A och B på svenska nationella. Det börjar dessutom bli varmt ute. Tränade det bästa passet på länge med ännu en fantastisk människa. Har en jättefin mamma. Denna dagen kan inte bli bättre.
 
 
Alltså fattar inte hur detta gick till, plockade näst intill alla poäng på läsförståelsen. Är så förbannat stolt.
 
 
Denna aaaaawesome middag åt jag igår! Gott som attan var det och mätt och glad blev jag.
 
Träningspasset idag för de som ev. är intresserade. Kände för mer styrka så la in axlar med biceps och triceps. Mådde inte dåligt som i onsdags för det första! För det andra så höjde jag en massa vikter vilket känns nu när jag skriver. För det tredje var jag så inne i det jag gjorde så missade helt att jag hållit på i strax över en timme och att bussen gick om kvart. Men jag hann! Snabb är jag!
 
 
Snart ska jag ha en mysstund med ännu en av mina fina vänner. HOPPAS ALLA ÄR LIKA GLADA SOM JAG FÖR DÅ SKULLE VÄRLDEN BLI EN TREVLIGARE PLATS, PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0