Hungrig dag

Ja, har ju som sagt varit vaken sen halv sju ungefär... Klev upp åtta och chillade runt, åt o.s.v. och sen for jag till gymmet igen. Kul benpass som resulterade i många höjda vikter! Tjoho :)
 
 
Suddig och liten bild för jag var tvungen att snabba mig, var så pinsamt att stå i spegeln och ta bilder! 
 
Efter det kom mamma och hämtade mig sen gick vi på stan. Hon skulle köpa byxor och jag agerade smakråd. Vi åt på Coffehouse by George också vilket sög. Väntade för det första ca 25-30 min. och sen så fick jag en rökt kalkonsallad med bulgur som innehöll tre skivor kalkon och ingen bulgur :))))) Undrade ju vad jag hade väntat på egentligen. Tänker ju förmodligen hålla mig till Waynes i fortsättningen i.a.f.
 
Sen dess har jag fortfarande vart hungrig så har ätit en macka med massa skinka m.m. och lite annat gott nu ;) 
 
Ikväll ska jag och Josse ta hennes moppe och moppa till Candy Corner som har öppnat igen! Kommer bli kul :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0