Håll om mig

Jag lyckas nästan alltid sova länge när jag är med Ida, hon smittar typ av sig på mig. Inatt sova jag i.a.f. 9 sköna timmar fram till elva. Då var jag pigg som en lärka och väckte Ida. Hennes mamma hade fått nån fixidé att fara tidigt till stan så hon kom redan en halvtimme senare och hämtade henne. 
 
Efter det drog jag iväg till gymmet för intervaller och armar. Lätt roligaste på hela veckan. Körde 1-1, 2-2, 3-3, 2-2, 1-1 intervaller på ca 8 km/h och 12-13 km/h.
 
Sedan körde jag igång med armar. Försökt få nån kontakt med min vänsterarm som är ungefär lika effektiv som blindtarmens bihang annars. Fick till slut jättebra kontakt med biceps så nu är jag nöjd :D
 
Nu har jag ätit upp alla tacorester från igår och duschat. Resten av dan ska jag ägna åt att filosofera. Eller nåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0