Fan också

Imorse när jag vaknade (förövrigt alldeles för tidigt, typ halv sju-sju) så kände jag av typ kli i halsen. Klev upp nån halvtimme senare och gjorde frukost för att se om det skulle försvinna. Det gjorde det inte, utan blev snarare sämre. Så himla typiskt, jag som var taggad på att köra riktigt på gymmet i helgen :( Men det är inte värt det, har hört så mycket om folk som blivit riktigt skadade av att träna med ont i halsen.
 
Inte lönt att deppa så mycket mer över det. Fick en mysig morgon i sängen med frukost, min nya TV som bakgrundsljud och nya veckorevyn. 
 
Ska väl snart ta tag i dagens uppgift - att skotta fram moppen. Det får vara hur jobbigt det vill för det måste jag faktiskt göra, med ont i halsen eller inte. Sedan ska jag moppa iväg till Överhörnäs, kommer bli himla kul som vanligt!
 
 
Nya TV:n! Hade världens fetaste förut så det här behövdes faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0