umeå

När jag kom till stallet typ kvart över tolv så var Baron uppe på transporten påväg till Umeå. Ghetto stod i boxen och var lite förtvivlad men lugnade sig ju efter ett tag när de farit. När hon ändå var ganska stressad så kände jag inte riktigt för att rida så det blev en promenad på okända marker istället. Jättespännande tyckte Ghetto men vissa gånger kunde hon slappna av och gå ganska lugnt iaf. Hon är ju inte den sortens häst som vägrar gå, skyggar, kastar sig osv iaf, skönt det :D Hon blåser bara upp sig lite. 
 
Måste skriva om igårkväll med. Alltså kvälllarna när jag kommer till stalet gör verkligen mina dagar. Ghetto kommer i hagen, gnäggar när hon får syn på mig och är hur gullig som helst. Orkade inte ta in bägge hästarna bara för att borsta upp henne så testade i hagen för att se om hon skulle stå kvar. Det gjorde hon faktiskt, helt stilla hela tiden medan Baron gick omkring och undrade vad som stod på. Härligt!
 
 
Här stod hon mest hela tiden när jag borstade, sötan.
 

Hon följde efter mig en stund i hagen men sedan blev gräset jätteintressant..^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0