nystart

Nu kan vi köra ett inledande och sentimentalt inlägg! Sisådär 10 sekunder efter det första, de ni!

Detta är, när man tänker efter verkligen en nystart på livet. Jag får det jag alltid drömt om, en "egen häst" att ha hand om över sommaren. Bara jag. Och inte vilken häst som helst, världens vackraste, Ghettos Miracle. Anländer hos "mig" på söndag! Dööör av nervositet.

För det andra så slutar äntligen det sämsta året i hela mitt liv. Jag kan inte säga annat än att nian har varit ett riktigt pissår. Veckorna innan jul och ca 3 månader i början på i år minns jag nästan ingenting av. Finns kanske nån som förstår varför, eller jag vet inte.., kanske ingen. Var som en stängd mussla, säger kanske en del.

För det tredje så kan man nu hoppas på att slippa alla SKETNA, FULA, FALSKA och inte minst sagt ÄCKLIGA människor från högland. Gonna miss yooouuuu, haha INTE! :D

Hejdooooo <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Yeay! :D

2012-06-14 @ 11:54:03
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0