fest med släkten

Efter att jag ridit brummade jag med moppen till pappa. Där vankades fest i partypalatset och kan inte annat än säga att vi hade grymt roligt. Ingen har roligare släkt än jag alltså! Träffade hur många personer som helst som jag inte sett på jättelänge. Fick krans, åt massa mat, öste musik och pappa lärde mig dansa foxtrott.
 
Sen blev jag less på all seriös dans så rockade loss med min faster. Hon är typ 50+ men beter sig som typ.. 25, haha! Vi hade nåt fett kul iaf! Träffade också en barndomsvän som är fem år äldre än mig som tydligen bosatt sig i Stockholm. Hade absolut ingen aning om det...
 
 
Var så duktig och kom ihåg att ta med kameran till pappa men sen glömde jag den där! Så detta är den enda bilden jag fick..:( Ska dock fråga pappa om han kan skicka de bilder jag tog med hans kamera.
 
For hem därifrån runt kvart i två. Då drog Carmen och pappa vidare nånstans jag inte vet vart medan Kalle och jag satt oss och kollade på tv. Slocknade båda två runt halv tre sen sov jag sittandes till sisådär.. åtta.. Då kunde jag inte sova mer så tog mitt pick och pack och drog iväg tilll stallet en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0