ett nytt försök

Igår när jag var ut med Ghetto så skrittade vi ju bara eftersom det var första gången hon var ute ensam. Idag kände jag redan från början att hon var mycket mindre spänd så vi travade på det flesta sträckor där jag tycker det är lämpligt för henne än så länge, nu när hon går barfota. Jag tror hon tyckte det var roligt, pigg var hon iaf. Mycket mer än slarvig trav blev det inte dock eftersom hon fortfarande är ganska spänd på vad som händer överallt. Men det tar sig väl.

Hon var så mysig och kom direkt när hon såg mig i hagen, även fast Baron total ignorerade mig. Hjärtehästen :) Imorrn så ska Baron till Umeå för att kolla upp en sak så då blir Ghetto ensam ganska länge. Ska passa på att vara där då så hon inte blir alldeles ensam iaf.

Kommentarer
Postat av: madde

Kul o läsa att det går bra för er ;) pussa gumman från mig ;)

Svar: gjorde det idag ;)
seawolfer.blogg.se

2012-06-19 @ 15:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0