skamligt

Det är ju hemskt att inte skriva om så bra pass som de senaste har varit! Skäms på mig. Får dela in dem i tre olik inlägg då.
 
I förrgår (torsdag) red jag till ridplanen. Kom tyvärr inte ihåg så mycket förutom att galoppen kändes mycket starkare än vad den gjort tidigare. Det var riktigt roligt, man måste bara sitta och hålla om hela tiden så att hon inte tappar takten och det blir nån konstig blanding trav/galopp. Gjorde också lite skänkelvikningar vilket hon fattar bra, hon har blivit jätteduktig på att lyssna på skänklarna, både om man begär ställning eller flytta :)
 
 
For sedan till Hästivalen. Hejade på ridskolehästarna. Alltså, om jag var 15 cm kortare och inte "hade" Ghetto skulle jag be på mina bara knän om denna ponny. Ser ni hur perfekt han är eller?!?!?!?!?! Så söt.
 
 
 
Var ju tävlingar också. Ponnyhoppning. Jippie... Föräldrar... Såg många skräckexempel men några riktigt duktiga och fina ekipage med. Som denna, vart min favorit. Liten rackarns ponny som tog hem klassen utan en skrikande tant som rider från läktaren och med en duktig ryttare. Kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0