döende

Som rubriken säger så  har jag legat döende i förkylning hela veckan. Så Ghetto har inte blivit riden sen i måndags, när vi hoppade. Men nu är jag nästan på benen igen! Så igår startade vi lite lugnt med ett kortare trav och skrittpass. Hon var superduktig och inte alls pigg, trodde typ att hon skulle springa som galen, hehe :p
 
Idag gjorde vi ungefär samma men med mer trav och lite längre sträcka och imorrn har jag planerat för galopp.
 
Under tiden vi inte har ridit har vi gjort annat såklart, i tisdags körde vi lite nh i regnet, i onsdags gick vi en liten promenad och igår så utvecklade vi nh träningen genom att gå i vattenpölar, vilket inte var något problem alls. Kunde skicka henne genom den stora pölen utan problem också, så duktig var hon :)
 
 
Bild som Bea tog i måndags, blir så glad av att kolla på dom! Minns hur nöjd jag var efter att vi hoppat så duktigt :D
 

Kommentarer
Postat av: Bea

ååå Vad fina ni är! Radarparet! <3 =D

Svar: hihi efter lite jobb och slit kan man uppnå stordåd, det vet du ju själv! :D <3
seawolfer.blogg.se

2012-08-12 @ 01:49:09
URL: http://beabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0