Ordning och reda

Kan inte riktigt skylla bristen på bloggande på att jag inte har nåt att skriva om, det är bara det att jag är ganska förslöad hehe.

Sen senast har jag hängt med flickorna ca. varje dag förutom när jag var hos pappa och fick moppen fixad (den gick inte igång en natt så fick sov hos Amanda) och igårkväll när jag hängde med Josse. I måndags firade vi Amanda som fyllde hela 17 år precis som oss andra. Vi paddlade kanot på dagen haha. Mys var det!

Imorse for jag, mamma och bror på frukost på nya Elite Hotell. Det ägde. Innan dess fick jag ordning på min mobilkamera också, klantig som jag är så hade jag ändrat vitbalansen alltså jaa... Men nu är den som vanligt så här kommer en bild!

Alltså dessa våfflor... De ROCKADE

Men snart blir det kanske lite struktur på mitt liv igen, imorrn får jag äntligen tillbaka mitt grymkort så då blir det andra bullar än de som slinker ner nu så att säga hehe. Har detssutom gjort mitt livs första beställning från fitnessguru som kom igår!

Och en sista sak... PÅ LÖRDAG ROCKAR VI HÅÅÅKAAAAN!!!! Cya ska iväg och göra scones nu

Och du var solskenet

Filmen i fredags var helt sinnesjukt bra, känner på  mig att jag kommer se den ganska många gånger till

I lördags var vi hemma hos Amanda och försökte dricka upp våra slattar haha. Lyckades gjorde vi inte men kul hade vi. Snart ska jag dit igen för lunch och sen ser vi väl vad som händer!

Hemma men snart borta

Självklart blev jag som enda friska personen i huset smittad av alla andras förkylning. Men kände inget förrän sista dagen så har klarat mig riktigt bra!

Vi handlade för ca 1500 kr och ändå räckte det inte till så på måndagen tog vi båten över till fastlandet för att gå på äventyr till Strömsknallen.

Annars så har vi haft trevliga middagar, mysigt kvällsfika, en massa skitsnack, bastu och oändliga mängder med choklad.

Sen dess har det inte hänt mycket, har mest sovit och väntat på att denna dag ska komma. Fick dock en XL-munkring av pappa påväg hem från stugan! Det ägde. Lätt det bästa på hela sommaren. Nu tar den upp hela mitt rum.

Varför jag väntat på denna dag då, jo, reunion med tjejerna igen och sen Håkans film på bio ♥ Kattis slutar ju sin jobbperiod nu så nu är det bara att rocka så mycket som möjligt resten av sommarlovet.

Först ska vi iaf träffas på King Square och äta middag sen bli det väl hemmakväll antar jag, sen bioooooo.

Sommar och sol

I fredags var jag och fem andra på stranden heeela dagen, ottelandet var vi på! Asmysigt ställe verkligen. Var där ca 6 h så alla brände sig på nåt ställe haha.

Igår var jag och mamma i mellansel med Josse mfl. Var inte så soligt men det var nog bra för min bränna... Bra dag det med!

Idag ska jag och mina flickvänner till olivias stuga i bursjöholmen. Ska snart gå iväg för att handla med dom! Känner på mig att det kommer bli himla trevligt hööörs

Vi kan aldrig åka dit, döljer inte någonting

Vet knappt vilken dag det är, vem jag är eller vart jag är längre haha. Nejmen, igår i.a.f. så var jag på gratisgympa med Josse, I SPÖREGNET. Inte precis taggad eftersom jag typ spytt åt fysisk aktivitet de senaste dagarna, och dessutom sov en halvtimme precis innan. Men det var ganska kul trots allt haha. Sen förgylldes kvällen med min man Håkan på tv:n + tusenmiljoners rån med en ost och ett smörpaket på

Det viktigaste som hänt idag är att jag slängde min älskade, älskade Nokia på soptippen. R.I.P. den coolaste mobil jag nånsin haft typ.

Som ni ser är den här bilden ganska röd, fattar inte vad som hänt med min mobilkamera? Rat-telefon.

Sen ikväll åt jag godaste grillmidagen och gick sedan till coop med Fia. Nu sitter jag och lyssnar på när mamma och hennes kompisar snyltar på min spotify på deras förfest.

Hatkärlek till Sundsvall

Sån fruktansvärt kaosig och rolig helg, förstår inte hur jag kunde tro att allt skulle gå felfritt med dessa människor. Det enda som gått felfritt och som planerat var tåget ner, som tur är klarar vi alltid oss ur allt tillsammans haha, mina älsklingstjejer

Dessa bilder får försöka beskriva helgen, går dock inte riktigt då så himla mycket har hänt och det finns så många bilder. Men är typ tacksam att vi alla fortfarande lever.

Här kör vi hårt

Lever livet i sundsvall. Efter en morgon med kallsvettningar och spya så har vi ätit "lunch" och taggar om för gatu dag två, hejsvejs

Suddar ut olivias ansikte för hon tar värsta skeden med glass haha