Vi kan aldrig åka dit, döljer inte någonting

Vet knappt vilken dag det är, vem jag är eller vart jag är längre haha. Nejmen, igår i.a.f. så var jag på gratisgympa med Josse, I SPÖREGNET. Inte precis taggad eftersom jag typ spytt åt fysisk aktivitet de senaste dagarna, och dessutom sov en halvtimme precis innan. Men det var ganska kul trots allt haha. Sen förgylldes kvällen med min man Håkan på tv:n + tusenmiljoners rån med en ost och ett smörpaket på 
 
 
Det viktigaste som hänt idag är att jag slängde min älskade, älskade Nokia på soptippen. R.I.P. den coolaste mobil jag nånsin haft typ.
 
 
Som ni ser är den här bilden ganska röd, fattar inte vad som hänt med min mobilkamera? Rat-telefon.
 
Sen ikväll åt jag godaste grillmidagen och gick sedan till coop med Fia. Nu sitter jag och lyssnar på när mamma och hennes kompisar snyltar på min spotify på deras förfest.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0