Ordning och reda

Kan inte riktigt skylla bristen på bloggande på att jag inte har nåt att skriva om, det är bara det att jag är ganska förslöad hehe.
 
Sen senast har jag hängt med flickorna ca. varje dag förutom när jag var hos pappa och fick moppen fixad (den gick inte igång en natt så fick sov hos Amanda) och igårkväll när jag hängde med Josse. I måndags firade vi Amanda som fyllde hela 17 år precis som oss andra. Vi paddlade kanot på dagen haha. Mys var det!
 
Imorse for jag, mamma och bror på frukost på nya Elite Hotell. Det ägde. Innan dess fick jag ordning på min mobilkamera också, klantig som jag är så hade jag ändrat vitbalansen alltså jaa... Men nu är den som vanligt så här kommer en bild!
 
 
 
Alltså dessa våfflor... De ROCKADE
 
Men snart blir det kanske lite struktur på mitt liv igen, imorrn får jag äntligen tillbaka mitt grymkort så då blir det andra bullar än de som slinker ner nu så att säga hehe. Har detssutom gjort mitt livs första beställning från fitnessguru som kom igår!
 
Och en sista sak... PÅ LÖRDAG ROCKAR VI HÅÅÅKAAAAN!!!! Cya ska iväg och göra scones nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0