Värdelösa valborg

Igår kan ha varit en av de sämsta dagarna det här året. Totalt värdelös. Var på så sjukt dåligt humör hela dagen, gjorde en dålig träning och dessutom regnade det.
 
När jag kommit hem och ätit, fixat mig o.s.v. tog jag bussen ut till själevad för förfest med massa fina tjejer. De enda bra timmarna på dagen kan man ju säga! Tog inte ens några bilder så här kommer en instagrambild, alltid något.
 
 
Orkade inte ens anstränga mig att le, så sur var jag ;)
 
Efter det tog vi bussen ut till järved. Det var också kul, haha! Busschauffören var som tur var jättesnäll för vi hade ingen aning om vart vi skulle, så hon hjälpte oss.
 
I järved började helvetet kan man säga. Dräggigt folk, kallt, blåsigt, kissnödig och ja, listan kan göras lång. För att sammanfatta det så kan man ju säga att det är det sämsta jag nånsin varit med om.
 
Jag, Amanda och Emma blev döless så vi fixade skjuts hem, så himlaaa värt det! :D Väl hemma rockade jag loss ensam vilket också var ganska kul... , ehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0