Jaja

Haha tänkte skriva mer på förra inlägget men jaja! Tog i som fan och tänkte hela tiden "sista passet innan augusti typ". Känns lite sorgligt för jag har trivts så himla bra på energihuset. Samtidigt ska det bli lite kul att träna med enbart kroppsvikt ett tag eftersom jag känt mig lite "tvingad" nu att göra övningar med vikter eftersom jag inte kan göra det hemma.

Dock så var det SJUKT varmt på gymmet idag?!?!?!? Herregud alltså, svetten bara rann överallt. När jag var i ett rum där det oftast inte är nån annan så passade jag faktiskt på att linda linnet runt sportbhn och rulla upp shortsen haha, alltså vad gör man inte? Nu känns det bra i.a.f, avslutade med lite jägarsits som jag alltid gjorde förut, alltså vidriga jävla övning. Blir mycket sånt nu framöver antar jag! Men först, en chillvecka tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0