Jag har nått den punkten då jag skiter i allt

Har gjort två prov idag, gött. Svenska np läsförståelse och Nak provet. Sista Nak provet nu, troligtvis för alltid :'D Känns ju förjävla bra. Tror att båda gick helt okej, förutom en fråga om nån dikt på svenskan.
 
Efter skolan tog jag och ida äntligen steget och köpte jordnötssmör. VARFÖR HAR JAG INTE GJORT DET TIDIGARE?!?!?!?!?!?!?!? Grät på riktigt inombords när jag smakade det med banan. Så. Sinnesjukt. Gott.
 
 
Efter denna smakupplevelse gick jag och mötte mammsen och Kalle på Willys.
 
 
Där vi köpte ingredienser till denna goda sallad jag gjorde till middag till oss.
 
 
 
Over and out nu ska jag plugga tyska och spela mer sims ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0