Skönt med prov?

Gillar faktiskt veckor där det är "mycket" att göra. Som den här veckan när det är två prov och en redovisning. Man måste liksom inte göra så mycket på lektionerna och koncentrara sig haha... Dessutom är redovisningar oftast bara kul eftersom vår klass är så mysig, börjat tycka om den så mycket nu på senaste tiden!
 
Efter skolan tränade jag, och ja bloggen lär inte precis bli så himla rolig eftersom det enda jag gör är att träna, festa och plugga samt vara med min "andra familj" så det lär inte skrivas om särskilt mycket annat..;) Nej men, det finns många som provocerar sig mycket på människor som tränar mycket, så idag funderade jag på: varför tränar jag så mycket? Eller det beror ju på vad man definierar som mycket men ja.
 
Kom fram till att förut när ridningen tog upp som mest tid i mitt liv (ca 17h/veckan) så hade jag alltid fullt upp. Jag hade liksom nånting att göra mest hela tiden, nåt fysiskt som var utmanande både för kroppen och mest hjärnan. Nu när ridningen bara tar upp dryga två timmar i veckan, vad ska jag då göra? Jag har inte riktigt någon annan hobby som ger mig så mycket som ridningen gjorde, så därför har nog träningen blivit ett nytt fokus i mitt liv.
 
 
Saknar dock ridningen periodvis väldigt, väldigt mycket! Men vi får se när och om det är menat att bli en stor del av mitt liv igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0