Helt underbar dag

Hade en helt fantastisk födelsedag igår. Mina vänner och min familj är helt underbara. Det började med att kattis och Malin smög iväg från lektionen för att köpa en kaka till mig, sedan sjöng de och Agnes för mig i klassrummet ♥ På lunchen gick alla tjejer till king square och åt buffén som var jättegod. fick även en "fitnesspressent" av kattis då också, haha så passande!! Efter det gick vi några på stan en stund, sedan gick jag och tränade. Bröst, triceps och axlar blev det. Det var riktigt trevligt för det var nästan inget folk samt att de målat om och gjort fint på gymmet!

Efter det hämtade mamma mig så for vi hem och åt middag med mormor. Senare kom även pappa, Carmen, bittan och Lars. Vi fikade och jag fick presenter av alla :) Bla. Håkan-tröjan jag önskade mig och en ny telefon (!) även fast jag sa att jag inte behöver någon.. men men inte gråter jag för det precis ;) En samsung galaxy s 4 fick jag som jag skriver från nu!



Jag minns när man nyss hade skaffat typ Facebook, gick i kanske sjuan och det absolut viktigaste med sin födelsedag var att man fick så många "Grattis" på sin logg som möjligt och att man fick många presenter. Nu tycker jag bara att det bästa är att alla samlas och fikar tillsammans och att jag får vara med mina fina vänner, allt det andra betyder inte så mycket längre. Såna här dagar förstår man verkligen hur mycket alla runt om en egentligen betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0