Living on the edge

Ja alltså vi hade ju himla roligt igår iaf! Detta är vad vi gjorde större delen av kvällen..:
 
 
 
Nu taggar jag till för beeeen på gymmet. Har haft en lite knepig vecka, eller egentligen inte, men det känns som det. Senast jag var på gymmet hade jag ju sovit i typ 4 h. och hade lite bråttom så det blev väl inte veckans bästa pass. Annars är jag ju faktiskt himla nöjd med coopers i torsdags och mag-passet i måndags i powerstriken i tisdags! Så så himla dålig träningsvecka har det väl inte varit ändå :) Tog vilodag igår eftersom jag tycker om att kliva upp "tidigt" på helgerna och fara till gymmet.
 
Resten av dagen ska jag ligga i solen och äta maaaat!!! Adjöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0