Woke up in London yesterday

Om igår var en dålig dag så var idag en riktigt go dag! Började med sovmorgon och därav morgonprommis som faktiskt var riktigt härlig - som resten av dagen. Trots vädret.
 
Sedan var det sallad till lunch på skolan som var jättegott! Sista lunchen dessutom, lite sorgligt nästan. 
 
Efteråt hade vi sista psykologi "lektionen" med Biggan. Fick betyg och tillbaka gamla prov. Gick bra, fick samma betyg som i de flesta andra ämnen. 
 
Tillslut hade vi Nolaquiz. Var typ som På spåret och var ganska kul!
 
 
Efter det gick jag, Agnes, Kattis och Olivia på stan en stund. Sen hämtade mamma mig vid skolan så for vi och handlade. Haha, vill alltid vara med på det. Är så roligt. :)
 
Nu har jag ätit, duschat och rakat benen med ny rakhyvel ♥ och har dessutom maränger i ugnen som mickan ska få i studentpresent på fredag!
 
Detta var min sista dag i skolan för imorrn ska jag gå på brorsans avslutning istället. Skönt, men längtar ändå tills måndag då jag börjar jobba så jag inte blir helt sysslolös :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0