Värdelöst

Imorse klev jag upp hyfsat tidigt även fast vi hade sovmorgon till halv ett. Gick min prommis ca. 9 och tur var väl det för typ en timme senare blev det kallt och blåsigt! Värt :D
 
Åt lunch hemma och så, sen for jag med halv tolv-bussen till skolan. Var riktigt ovärt, för det enda jag gjorde var att få veta betyg i svenska och matte, och sedan kasta ut lite papper och skit ur skåpet... Och prata med mina kära vänner, det var i.o.f.s. kul och behövligt, annars hade jag väl blivit nån slags folkskygg eremit eller nåt.
 
For hem med halv två-bussen och sedan har jag inte gjort mycket förutom att äta och byta en soffa från vardagsrummet ner hit.
 
 
Tjusigt va..? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0