Tungt

Eftersom mitt träningsschema är slut och jag inte kunnat skriva upp vad jag tränat för nåt på det så skriver jag det här istället, för att komma ihåg hur jag "presterade" innan hösten! 
 
Så, om ni har typ "normaltränade ben", inte vet jag, så gör detta för att få helt galen träningsvärk. Det är anledningen till att jag gick så långsamt idag, brukar vanligtvis gå ungefär 7 km på en timme annars.
 
Benpress 80 kg 12x4
 
Djuuupa upphöjda benböj 17,5 kg (första setet 15kg) 15x3
 
Bulgariska utfall 8 kg 10x4 på varje ben
 
Abductor (maskin för röven typ haha?) 40 kg 12, 13, 14, 15
 
Utfall 16 kg 10x4 på varje ben
 
Sedan en massa bencurl och enbenscurl med pilatesboll, höftlyft och jägarsits tills jag inte orkade mer, typ 1 min, sedan upp igen och typ 30 sek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0