Snart sommar på riktigt ♥

Nu väntar sista jobbveckan. Ska bli så skönt att få sommarlov på riktigt och glömma vilken dag det är och bara göra vad man vill. 
 
Midsommar kan ju skrivas om iaf! Dagen spenderades först hos pappa med pappa, Carmen jag och Kalle. Där åt vi massa god mat och fick tilll en liten midsommarstång.
 
 
Sedan när jag och pappa skulle köra tillbaka till stan (jag körde!!!!!) så fick bilen slut på bensin mitt på e4:an. Äcklig känsla faktiskt, den hackade fram först sen trampade jag ner gasen mer och mer men hastighetsmätaren bara sjönk. Var redan sen hem så de som skulle komma till mig och äta middag hos mig fick börja gå in och laga mat själva haha. Tillslut kom Carmen och Kalle med bensin så vi kom iväg igen :D
 
Påväg hem till mamma så for jag och pappa på hemmakväll för att köpa godis. Jag spårade om vanligt så det blev 3 kg men  pappa var så snäll och betala hehe. Väl hemma hos mig så var tjejerna redan klara med maten typ så vi satte oss ute och åt, pratade, sen gick vi en sväng, åt mer, det kom fler brudar och ja, vi hade det riktigt mys bara!!
 
Nu är det dessutom mindre än två veckor kvar till gatufesten som vi ska på och fyfaaaan jag kan inte vänta, är så himla PEPPAD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0