Fri till slut

Denna dag rockar, kände jag just nu. Fick bara helt plötsligt ett sånt lyckorus, härligt!!!
 
Jag och Ida fick dra till gymmet på gympan efter nåt enkelt kost-förhör. Var supertaggad eftersom jag inte vart på gymmet sen i fredags och äntligen känner mig pigg igen. Bestämde mig för att springa en kilometer kortare än jag brukar men ändå pressa mig ganska mycket. Var otroligt mycket jobbigare än vanligt, sista hundra metrarna trodde jag på riktigt att jag skulle svimma. Körde verkligen bara på ren vilja, blev nästan rädd. Annars när jag pressar mig brukar jag ligga på 160 bpm när jag stannar, nu låg jag på strax över 170 så det hände ju verkligen nåt konstigt. Satte mig i omklädningsrummet och samlade mig lite, sedan kändes det bättre så körde på med magträningen.
 
Var lite läskigt men var ändå lite stolt att jag verkligen pressade mig igenom, nu vet jag ju att jag verkligen kan klara det jag planerat att klara.
 
När jag kom hem unnade jag mig massa jordnötssmör med äpple. Banan var godare men detta var också riktigt gött!
 
 
Trots ett lite konstigt träningspass, att matten suger, det blåser som satan ute så kan jag inte låta bli att bara se det positiva med dagen! Så himla bra dag helt enkelt, och snart väntar mer goooomat, ryggbiff med palsternacka (<33333), morötter och potatis. Love life alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0