Säg aldrig förbi, säg att du är fri till slut

Igår var vi hemma hos Olivia och fikade allt detta samt pratade en massa som vanligt! Vi hade pannacotta som agnes gjort, pepparkakscheesecake som Olivia gjort, mjuk pepparkaka som Amanda gjort, snickerskakor som Rebeka gjort, olika former av chokladbollar som Kattis gjort och till slut jag som gjorde nån havrekaka i all hast efter skolan.
 
 
 
Just nu:
 
 
Håller på att koka kondenserad mjölk jag ska ha till en paj nästa helg. Den ska kokai trtre timmar så medan sitter jag här och ska snart gå ut och vandra omkring en stund. Ger min hals och "förkylning" ännu en chans att återhämta sig så jag är fit for fight näst vecka när det händer en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0