Tillfällig header

Har för tillfället lite tid över i mitt liv så kände för att börja dokumentera vad jag gör igen. Alltid trevligt att läsa gamla inlägg ju. Så detta får bli en lite tillfällig ful/söt design, i lite brist på inspiration och bilder (!). 
 
Tänkte iaf. börja skriva om mitt "vanliga" liv igen, annars har ju mest bloggat för ridningens skull men nu tänkte jag bry mig lite om vad jag gör annars också.
 
Då börjar vi. Lediga från skolan idag p.g.a. vattenläcka (?). Så blev en tripp till skolan ändå för att hämta lite papper, sedan gick jag en promenad hem i det härliga vädret. Var förbi högland också för att lämna alla papper, och prata lite med Sivis ♥ 
 
Sedan jag kom hem har jag latat mig till fullo, mest p.g.a. lathet men också för att jag knappt kan gå av all träningsvärk. Senare ska jag iväg till ridskolan och sen vara med Fia, blir myyyysigt.
 
 
Sorgligt gammal bild på mig och Fia, vad var det jag sa om brist på bilder..? januari 2011

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad roligt att du har börjat blogga igen!! Ska bli kul att läsa om din vardag! :-)

Svar: Haha tack du! Du kan ju också börja igen ;)
seawolfer.blogg.se

2013-03-29 @ 09:38:49
URL: http://fantaliastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0