Duktig idag

Det här har varit en ganska annorlunda men skön helg! I fredags blev det promenad och fruktsallad med josse, igår for jag över till Agnes med en melon till henne, mig och Kattis. Vi satt och snackade lite om sommaren som kommer och allt möjligt! På kvällen for jag till Anjelita och vi satt och pratade i flera timmar. Mysigt har det varit! Det har dock inte kännts som helg utan mer som sommarlov typ mitt i veckan. Min hjärna har redan tagit ledigt :)
 
Idag har jag varit ganska effektiv! Har gått en PW på 55 min som blev bara 6 km. Gick en ny rolig väg och lyssnade på en intervju med Håkan Hellström. Alltså på riktigt, han är min gud. Han kan konsten på att sätta ord på känslor och framförallt livet! Underbar människa, rekommenderar verkligen starkt att man lyssnar på den intervjun (en podcast med Filip och Fredrik) även fast man kanske inte gillar hans musik. Finns faktiskt på spotify!
 
Har dessutom äntligen tagit tag i att städa mitt rum. Måste ju göras nu när jag ska börja träna hemma :) Vill inte få mina lungor igenproppade med damm precis. Efter det tränade jag mage i ca 35 min, duschade och har precis ätit banan, kanel, kvarg och jordnötssmör, bästa som finns typ.
 
 
Får bli en gammal ointressant bild på världens bästa frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0