Toppenhelg

Är glad att jag inte tränade igår, för förkylningen har blivit värre och värre för varje timma typ. Men det har inte hindrat denna helg från att vara riktigt grym!
 
Gjorde moppepremiär med brudarna, Agnes, Malin, Olivia, Therese, Therese, Kattis, Emma och Rebecka. Vi var   2 cool 4 school och körde omkring som värsta mc-gänget på rad. Vi startade på max och åt gomat, drog till Ica och köpte lite gott och busade runt, och tillslut hamnade vi på hemmakväll där det spårade som väntat, ni ser ju:
 

 
214 kr. kostade det. Asvärt.
 
 
For hem till Agnes för att försöka få plats med allt i den största skålen vi hittade. Fick bli de två största skålarna istället.
 
Vi satt från ca 22:30 till ca 05:15 och pratade en massa skit och hade det superchill. Åt en aningens för mycket gjorde vi nog också ja. Somnade ungefär halv sex och sov till elva ungefär, då vankades det amerikanska pannkakor.
 
 
Har inte ens orkat tänka mer på mat sen dess. Har bara suttit och sovit i solen en stund, lyssnat igenom Håkans album en massa gånger och nu har jag äntligen tagit mig en dusch. Måste plugga till Nak provet på tisdag men det är nog det sista jag känner för just nu.
 
Sovmorgon imorrn sitter ju gött i.a.f. Ha det braaaaa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0