Mysig dag

Dagen började med att jag blev väckt av mitt larm klockan 10:15. Klev upp, åt min älskade grötfrukost, drog iväg till gymmet. Tränade kondition och mage/rygg. Körde helt nya övningar och dog lite, hoppas på att det känns imorrn!
 
Efter det drog jag upp till UH för att ha ett "möte" med mitt kära gang ;) Åt ceasar sallad och planerade helgen, mysigt var det.
 
Tog bussen hem, åt mat med mamma och sen räddade Emma, Josse, Fia och Amanda mig från ensamheten. Åkte med Josse och Fia till Själevad där vi såg film och snackade skit! Hehe..
 
Nu håller jag på att ladda ner Jersey Shore (haha) som jag ska ligga och kolla på tills jag förhoppningsvis somnar. Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0