tisdag

Egentligen hade jag och Julia planerat att rida idag men när hon tagi in Baron och skulle kratsa hovarna så var skon lös och böjd, typiskt! Så det blev en runda bara jag och Ghetto. 
 
Eftersom hon nu inte smyger fram på vägen utan går normalt så red jag rundan där travhästarna brukar köras runt. Skrittade ooch travade en del. Begärda inte så mycket i traven eftersom hon inte gått hela rundan tidigare så hon fick springa och kolla in läget. Dock hade hon väldigt "chill" trav om säger så, jämn och fin :)
 
 
Bild från när jag egentligen fotade Bea och Dino, men Ghetto ville vara ivägen hela tiden!
 
Påvägen hem red jag in på arnäsleden och travade lite fram och tillbaka i skogen där. Gick inte jättebra och inte jättedåligt heller, men hon kändes lite "off". Skrittade sen litegrann och ställde och böjde och då blev hon ganska fin, tror jag måste börja göra mer sånt i traven nu också när hon inte springer fortare bara för att man råkar peta på henne...
 
Tog en galopp med som blev sådär, tror inte det var bästa stället att galoppera på utan tror att jag fortsättningsvis bara travar där...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0