Regnig dag

Nu tror jag inte det regnar längre, men såklart så ska det regna för fullt när jag ska rida. Blev iaf grymt otaggad på att gå ut igen när jag tagit in Ghetto. Segade på med borstningen och allt i hopp om att det skulle avta, men icke.
 
Blev då istället på med regntäcke och köra lite NH som jag har velat göra länge. Ghetto var jätteduktig och följde minsta vink faktiskt. Ändå har vi inte tränat särskilt mycket på ett tag. Men det var som att så fort hon fattade vad som var på gång så var hon med på noterna.
 
 
En av de första gångerna jag träffade Ghetto, 100000 år gammal bild alltså
 

Blev nästan sugen på att försöka longera igen någon gång, så fort jag skickade ut henne på en volt ville hon nästan börja jobba och sänka sig. Men det lär nog inte bli så mycket av det, finns så mycket annat att träna på för tillfället!

Kommentarer
Postat av: agnes

Saknar dig Matildaaa! Ska följa med Julia till Baron nu i veckan, då får du bara lov att vara där så jag får träffa dig! ;)

Svar: hörde det av Julia idag faktiskt :) säg till tid och dag, antar att det blir på fredag kanske? så är jag där ;)
seawolfer.blogg.se

2012-07-16 @ 23:49:58
URL: http://nattstad.se/agneslindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0