längesen nu

Nu är det längesen jag skrev här. Blir ett snabbinlägg nu iaf.

Det har inte hänt mycket sen sist. Men oj vilken jobbig vecka det var, pajade moppen i söndags förra veckan så sen dess har jag fått cykla fram och tillbaka till stallet, vilket blir ca 1,5 mil. Men för Ghetto har det inte hänt mycket. Hon var så öm i hovarna så det har inte blivit mycket till "ordentlig" ridning i väntan på skor. Men idag blev det gjort! Så nu är gumman skodd både fram och bak :)

Höjdpunkterna den här veckan (eller förra veckan och förrförra veckan..., sen sist jag bloggade) var iaf på söndagen förrförra veckan och igår. På söndagen red jag med Emma och Ida till en ridplan. Baron får bara skritta men jag och Emma travade litegrann. Mest jag dock då Emma var lite instruktör för Ida. Men Ghetto var sjuuukt fin, hon vilade på stegen och gick hur bra som helst! Har dock aldrig fått driva henne så mycket som då..^^
Och igår, när hon fått framskor, tog jag en galopp på ett fält. Hon var jättejättelugn och fin, även fast jag bara hade det tvådelade bettet. Det var väl det! Kan börja rida utan dåligt samvete nu igen så, blir förhoppningsvis bättre uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt det där med galoppen och bettet! =D ska du rida på 2-delat nu då?


Svar: tror jag kommer skifta mellan det och pelhamet, ska försöka rida mer och mer på det tvådelade :)
seawolfer.blogg.se

2012-07-02 @ 20:56:15
URL: http://beabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0